آشنایی با ماشین ظرفشویی توکار بوش مدل SMI88TS06D (بخش چهارم)
نوشته شده توسط : والریا

بسیار بی‌صدا و آرام

این محصول در رده ماشین‌های ظرفشویی Super Silence بوش قرار می‌گیرد. در واقع موتور با عملکرد الکترونیکی این دستگاه به همراه المان‌های کاهش صدای متعددی که در آن کار شده، باعث می‌شود تا این محصول صدایی در حد تنها 42 دسی‌بل تولید کند. همین موضوع موجب می‌شود تا صدای این محصول در زمان صرف غذا یا کار در آشپزخانه مزاحمتی ایجاد نکند.

مصرف انرژی

این ماشین ظرفشویی بوش توانسته براساس استانداردهای انرژی اتحادیه اروپا رتبه A+++ را کسب کند. این رده‌بندی میزان انرژی مصرفی نسبت به عملکرد را می‌سنجد و براساس آن بهینه‌‌ترین کالا در زمینه مصرف انرژی در رده A+++ جای می‌گیرد که این محصول نیز در همین رده جای دارد. در واقع این ماشین ظرفشویی مصرف انرژی بسیار بهینه‌ای دارد که در نتیجه باعث می‌شود تا برق مصرفی کل خانه نیز کمتر شود و بتوان میزان صرفه‌جویی بالایی در مصرف برق داشت.

نتیجه‌گیری

ماشین ظرفشویی توکار بوش مدل SMI88TS06D با داشتن برچسب انرژی مصرفی A+++، در کنار دیگر ویژگی‌هایی چون تکنولوژی‌ Active Water، شستشوی سریع VarioSpeed Plus، سیستم ضد نشت آب Aqua Stop، موتور قدرتمند با صدای بسیار کم، گزینه‌ی شستشوی بهداشتی و برنامه‌های کاربردی و ویژگی‌های مناسب دیگر یک ماشین ظرفشویی بسیار خوب با برای استفاده یک خانواده چند نفره بوده و برای آن‌ها تجربه‌ی لذت‌بخشی از تمیز کردن ظروف به همراه خواهد داشت.




:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی , ,
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی توکار بوش مدل SMI88TS06D , قیمت ماشین ظرفشویی توکار , ابعاد ماشین ظرفشویی توکار بوش , ماشین ظرفشویی توکار 13 نفره بوش , قیمت ماشین ظرفشویی توکار بوش مدل SMI88TS06D , خرید ماشین ظرفشویی توکار بوش مدل SMI88TS06D ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: